fredag 25. mars 2011

Krokodilleguffe

Fra: ingerid.henriksen@gmail.com
Til: Stabburet / Nora (via webskjema)
Dato: 25.03.2011
Tittel: Krokodilleguffe?!?


Kjære Stabburet,
Min lille datter Thea skal ha bursdagsfeiring nå til helgen. Hun er fire år gammel, og vi har invitert alle barnehagebarna hjem til oss.
Men, det er et problem jeg håper dere kan hjelpe meg med. De andre barna i barnehagen deltok på en annen bursdag for to uker, og de spiste pølser. Pølser med lomper og noe som barna kaller 'krokodilleguffe'. Min datter har gitt meg instrukser om å handle inn masse, men jeg ANER ikke hva det er. Hun mente at det var fra Nora (hun husket navnet Nora, fordi det er jente i barnehagen som heter det).
Har dere virkelig et produkt som heter 'krokodilleguffe'? Hvor finner jeg det?
Tusen takk for all hjelp,
Ingerid Henriksen
_______________________________________________
Fra: Stabburet
Til: ingerid.henriksen@gmail.com
Dato: 31.03.2011
Tittel: Re: Krokodilleguffe?!?


WEB-2325
Hei.
Takk for din hyggelige henvendelse til Stabburet angående din datter som
skal feire bursdag.


Vi regner med at det er Nora Boston Agurkmix hun mener.  Har ikke hørt
navnet "krokodilleguffe", men det var jo litt morsomt.

http://www.stabburet.no/gronnsaker/nora-agurker
Produktet skal i utgangspunktet finnes på følgende butikker:
Eurospar, Meny, Ultra,Rimi, Ica Nær Ica Super,Ica Maxi og mange
Coop-butikker(ikke de aller minste).

Lykke til videre med bursdagsfeiringen!
_______________________________________________
Fra: ingerid.henriksen@gmail.com
Til: Stabburet / Nora (via webskjema)
Dato: 31.03.2011
Tittel: Re: Re: Krokodilleguffe?!?


Kjære Stabburet/Nora,

Tusen takk for svar.

Dere kommer sikkert til å le av meg nå, men jeg vil gjerne forsikre meg. Hele vår familie er veganere, også Thea Amalie. Så jeg håper det ikke er faktisk krokodille i produktet?

Mvh
Ingerid

_______________________________________________

Fra: Stabburet
Til: ingerid.henriksen@gmail.com
Dato: 01.03.2011
Tittel: Re: Re: Re: Krokodilleguffe?!?

Hei igjen.
Det er jo 1.april i dag, så jeg kunne jo ha sagt at det var krokodille i
produktet, men her ser du innholdet.
God helg!

 Nora Boston Agurkmix
 Frisk og god relish av syltede agurkbiter, løk og paprika. Et godt tilbehør til pølser, hamburgere,
 fisk og grillmat.

Mvh
Irene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar